Povratak na NOVU BARIKADU

   www.old.barikada.com
Muzicki web portal svih zemalja ex YU (i jos malo sire)





Dinko Husadzic Sansky - Pogled na jazz
Reklamno mjesto 1
Davor Hrvoj - Jazz Connections
Reklamno mjesto 2
Summer Music School Pucisca
Reklamno mjesto 3
Davor Matosevic (singer-songwriter)
Reklamno mjesto 4
exYUsingles - Istorijat muzike ex YU
Webmaster - Kontakt e-mail


Optimizirano za
IE i 1024 x 768

Dragutin Matosevic feat. Esad Prcic - Tulipani



ExYUsingles - Istorijat muzike ex YU
  Barikada - World Of Music - Diskografija - ex YU prostor

SLUŠAJ NAJGLASNIJE 2009, 10. dio
Recenzije
(2009)

Recenzije – SLUŠAJ NAJGLASNIJE 2009., 10.dio

Okončala je i 2009. godina za Slušaj najglasnije koji je objavio 54 albuma. Sve smo ih recenzirali, a za kraj vam donosimo četiri posljednja albuma u ovome prvom desetljeću 21. stoljeća, kao i popis svih izdanja 2009.

C.T.D. - End-Time Factory (2009, Slušaj najglasnije)
Prvi zvanični album srpskog electro-noise / industrial tria za Slušaj najglasnije jest ustvari njihov 31.(!) nosač zvuka u svega dvije godine karijere koja je nošena radnom etikom kvantiteta donosi kvalitetu. Band u kome se članovi potpisuju kao Dr. Aleksandryuki Nenawasetsu, Prof. Mr. Bamatsuka Stefamoto i Dr. Mukawaraya Useitamuro je počeo s radom 2008. godine potaknut sukladnom electro-noise/ experimental scenom iz Japana, te je već s prvim radom, 3'' CD-om "Remains Of Deconstruction" zapeo za uho poznatog australskog izdavača Smell The Stench koji im je objavio naredna tri, te još pet kasnijih izdanja. Njihovi tiraži su po običaju za ovakav ponekad poprilično agresivan i bučan izričaj vrlo minorni (od dvadesetak do stotinjak primjeraka), a i bije ih glas prgavih svađalica, pa su tako neka njihova izdanja povučena sa novosadske nezavisne etikete Dark:Scene Records. Posebno interesantno u njihovom katalogu su radovi pod imenom 'Harsh Work' koji do sada imaju četiri nastavka (osobiti je prvi, "First Harsh Work (Never Mind The Napalmed, Here's The C.T.D. Dedicated To MSBR"), te internet kolaboracija sa 'gdje-god-me-pozoveš-dolazim', neumornim Japancem Kenji Siratorijem, album "Collapsing Mankind". Između ostalog, surađivali su ili objavili split radove sa dobro znanim srpskim Youth A.D., Erektom, Pornhouse, sarajevskim Smrznikom..., te su u vrlo kratkom vremenu objavili svoja izdanja za čak 13 etiketa (osim Smell The Stench, tu su još SUBliminalRECordings, Zvukovina, Sick Art Product, Sabbathid, No Bottom, Maggote Meat Shoppe, Kwark, Sodoma...).
Meni, koji ih sam ih ovdje praktički po prvi puta preslušao u kompletnom opusu albuma (prethodno sam čuo samo neke kompozicije objavljene na "D:S Records" kompilacijama, myspace stranicu i još poneke radove), ostavljaju dojam minimalistički hipnotičkih zaljubljenika u instrumentalne repeticije. No, daleko od toga da su im kompozicije unatoč predvidljivosti dosadne ili monotone; one jesu dugačke (između 12 i 16 minuta), ali sprega koja vlada u ovome trojcu (na albumu su samo potpisani Nenawasetsu i Useitamuro) očigledno je potaknuta u prekomjerenom hedonizmu opetovanja s art namjerama. Prve tri teme su školski primjeri klasične manipulacije starinskog analognog sistema pomoću kibernetike - uz hipnotičke industrial ritmove koji su oblikovani u različitim, vrlo brzim, punkersko pulsirajućim varijacijama kroz naslove "Final lapse", "Post-apocalyptic city" i "End-time storm (above new world city)", provlači se solidna i vrlo slušljiva, prijatna electro-noise potka koja u valovima donosi i nekolicinu neočekivanih izleta u harsh i eksperimentalne vode gdje koriste razne efekte vokala, šumova i vragolastih oscilacija. Prikazani materijal može zadovoljiti standard noise-industrial kompozicije koja ne daje mjesto za pretjerane padove ili uspone; one se kotrljaju u svojem pravocrtnom smjeru s nakanom da predoče, kao što sam naslov albuma govori, završetak rada jedne tvornice u kojoj tokom uobičajene smjene od 8 sati vlada buka strojeva, mašina, obrađivanih sirovina i monotonije serijske proizvodnje uz tek povremeni žamor radnika koji su već odavno oguglali na atmosferu i mikroklimatske uvjete rada. Recimo to ovako: budući da sam godinama radio u velikom i bučnom pogonu, znam o čemu je riječ – ljudi koji su naviknuli na rad primjerice na traci (uzmimo lager za punjenje vreća cementa), ne primjećuju zvuk drobilice kamena, betonare, prosijavanja šljunka, pijeska, mašine za kompresiranje rude... itd, nego su usredotočeni na svoj striktni zadatak kojeg mehanički, gotovo nesvjesno obavljaju repetativno s ciljem da ne zaustavljaju uobičajeni tempo rada. C.T.D. su kroz dobrih 40-tak minuta upravo opisali buku koja vlada u tvornici, nije da su se poput primjerice Karl-Heinz Stockhausena poslužili analognim preslikavanjem zvukova, već su od buke napravili skladni smisao kaosa i nereda u kojoj se radni procesi obavljaju. Ovi momci imaju svoju viziju koju bih ja slobodno nazvao industrijskom umjetnošću u kojoj nema previše slobodnog prostora za prikazivanje individualnosti koju koče mašine i strojevi. Tek u posljednjoj «Aftermaths of pollution» prikazuje se čar slobode nakon završetka radnih obaveza kroz sasvim suprotan ambijentalni instrumental okupan minimalističkim zvukovima synthova u maniru starih Tangerine Dream ili ambijentalnih radova Brian Enoa.
Album je zanimljivo uprizoren kroz statičnu fabulu bez dramatizacije, no evidentno je da na njemu postoji senzibilitet unatoč hermetički zatvorenom krugu teme oko koje se vrti. Personifikacijom i metaforama (manje onomatopejom), uspjeli su napraviti sasvim solidan rad kojim nisu promašili temu koje su se dotaknuli. Inače, ovakve albume je zbog prilično sirovog temelja teže ukapirati na prvu loptu; zahtjevaju smirenu audijenciju, no kada bi primjerice uz njega bio postavljen i sukladan video materijal, stvari bi išle u sasvim drugačijem smjeru. Paralele sa čuvenim francuskim Nocturne (osobito album "Fleisch und Metall", 2007, Steinklang Industries) stoje kao minimalistička adaptacija ideje koja je na vrstan način pretopljena u statiku bez pretjeranih emocija.

Naslovi: 1. Final lapse, 2. Post-apocalyptic city, 3. End-time storm (above new world city), 4. Aftermaths of pollution
Ocjena (1-10): 6
Web: www.myspace.com/ctdelectronix
Diskografija: Remains Of Deconstruction 3'' (2008) / First Harsh Work (Never Mind The Napalmed, Here's The C.T.D. Dedicated To MSBR (2008) / We Dream Of Becoming Machines And Crushing Your Senses, 3 way split CDR with Youth A.D. and Erekta (2008) / Neutron Star (2008) / C.T.D./ Ego Death, split (2008) / Virus C-9302 (2008) / Gerausch Des Dritten Reichs 3'' (2008) / When Humans Are Replaced By Machines 3'' (2008) / Second Harsh Work (Power Electronics Breeder Reactor), (2008) / Your Body... Our Prison (2008) / Havoc1986/C.T.D. – Wind/Funeral Noise, tape (2009) / C.T.D./ Erekta - Black Bussines Card (2009) / New World Order = World War III (2009) / C.T.D./ Smrznik - Rusted Under The Ice (2009) / C.T.D. & Kenji Siratori - Collapsing Mankind (2009) / Thidr Harsh Work (Cruel Science In Noisemax), (2009) / C.T.D./ GAAD, split tape (2009) / C.T.D. & Pornhouse - Corrosion (2009) / Rape Trauma Syndrome 3'' (2009) / Uncontrolled Nuclear Reactors (2009) / C.T.D./ Animal Machine - Nuclear Sunset (2009) / Fourth Harsh Work (Noise Stricken Metal Action), (2009) / Insanity Process Through My Heart 3'' (2009) / Mechanism (2009) / C.T.D./ Animal Machine - Mechanism Of Destruction, split (2009) / Tribute To Merzbirds (2009) / Orthorhombic Crystalline Phase (2009) / C.T.D./ Rubbish, split tape (2009) / Fukte/ C.T.D. - Radiations, split (2009) / End-Time Factory (2009)

KOSTURI - Mefistov krah (2009, Slušaj najglasnije)
Legenda govori da je bubnjar ovih ortodoksnih hard-rockera iz dalmatinske zagore ime Toni Boxer dobio po slavnom generalu Vasilij Mitu kada je snimao bubnjeve na prvom albumu Super Silve. A druga stvar koja im govori u prilog tvrdokornih rockera je njihova biografija koja između ostalog kaže da su osnovani u selu Majmunovu u dalmatinskoj zagori gdje je zajebano stanovništvo koje puno pije i stalno radi sranja, te su kao band stalno na piku HVIDR-e, te ne idu u crkvu što suseljani nikako ne vole.
Uz još neke pikanterije koje se navode na njihovoj myspace stranici, ovaj kvartet najprije će podsjetiti na fiksaciju mnogobrojnih lucidnih ideja Franci Blaškovića, Đoni Štulića kada se posvetio sofisticiranoj sprdačini, te na Riblju čorbu u svojim zlatnim danima '79-'84. Postoji i još cijeli niz insinuacija na Milić Vukašinovića, Vatreni poljubac, Živo Blato i Brkove, a po samom vokalu Kuma povremeno i na pokojnog Tomu Bebića. Iz navedenog press materijala, članovi Kostura vole sve ono što je sastavni dio svjetonazora sex'n'drugs'n'r'n'r - pivo, lozu, vino, đuđiku, pelin, medovaču, Black Sabbath, Ramones, RATM, AC/DC, Led Zeppelin, Sex Pistols, Stonese, Doorse, MC5, Metallicu, Iggy Popa, Motorhead, Nick Cavea, Hendrixa..., te sami za sebe kažu da sviraju BBR iliti brutalni balkanski rock. Na omotnici albuma piše da su ga snimili u šjor Antinom svinjcu, no kada se stvari oko njega smire, uočava se da je kardiogram banda usredotočen na čistu zabavu bez ikakve obaveze na intelektualizam oko 'mefista' ili nekakve metaforičke poredbe.
Album otvara kratka "Buđenje" sa škripom otvaranja vrata, ženskim krikovima i lajanjem psa (novi "Thriller", ha-ha-ha?), a onda slijedi punkersko / hard-rockerska "Pivo-loza" sa dvije-tri bezazlene riječi 'pivo-loza-mononukleoza'. Tek treća, "Ćiribiribela", donosi nešto jasniji stav ovih zbilja ekscentričnih hard-rockera sa stihom 'padam u pizdu materinu', no ovdje gitarist Carlos Marx (tvrdi da je komunist po opredjeljenu) pokazuje zavidan nivo sviračke sposobnosti koja se očituje i na ostatku albuma. Njegove gitarističke sposobnosti su u rangu velikih gitarskih majstora i tu se nema šta zboriti, njegova gitara daje vjeran pečat ovom albumu koji je sve samo ne klasičan mainstream hard-rock s kojim su podudarnosti više nego očite. Kako album odmiče, nižu se sami biseri koji pokazuju sklonost banda ka raznim transformacijama - "Plan" ('imam plan sebi razbit glavu', ha-ha-ha!, ovo je skroz šašavo ludo čovječe), "Carstvo" na tekst legendarnog Branka 'Kockice' Miličevića gdje su tekst izvrnuli totalno naopačke – 'na svijetu postoji jedno drugo carstvo, u njemu caruje barbarstvo, u njemu je sve ružno, u njemu je sve tužno, u njemu se svak žaluje / tamo su kuće (ne razumijem), tamo su sve žene silovane, tamo to je svatko ono što hoće, otrovano svako voće'. Ne bih re-demagogizirao, ali ovo je fantastična sprdačina o nekadašnjem socijalno letargičnom (ali vrlo učinkovitom) društvu, te se album nastavlja sa kratkom "Alojzije Stepinac" u trajanju od nepunih minutu vremena koja je pravi christian-punk kako bi se naglasila simbolika između svetosti i perverzije. Sljedeća, "Jaja", sasvim je jasna - 'pedofilu kidaj jaja, kidaj jaja, nožem deri'. Imaju Kosturi i indie-rock Joy Division / Interpol pjesama gdje se sprdavaju sa misticizmom i darkerajom koji vlada već dobre 3 decenije - 'sinoć sam zaklao dvojicu, a u jednom nađem knjigu' ("Našao sam knjigu"). Svoju prezrenost ka mnogo toga što im se ne sviđa, Kosturi su izrazili u pjesmi "Lipa" koja kaže 'hej lipo, raširi svoje grane, pa da mogu objesiti ljude'. Ne znam zašto, ali na omotu nije navedena pjesma broj 10 koja se nastavlja na temu vješanja (ja sam je nazvao "Obješeni na stupovima sreće") s kojom Kosturi daju obol satiri bez presedana poput nekih vrlo uspjelih i nezapaženih pjesama Riblje čorbe (najviše asocira na "Dvorska budala"). Da li tek dok dođe 11. pjesma po redu, "San", kad se pojavljuje Saša Antić iz The Beat Fleet u kratkoj rap dionici treba protumačiti kao vrhunac albuma? Diskutabilno, ali ovaj album ide dalje i pljeni svojom konfiguracijom kroz Black Sabbathovsku 'ubili su Franju Drogaša, za gušu su ga klali, jebem ti mater' ("Droga"), doom-metalom u naslovnoj "Put za Majmunovo" koja još i najbolje prikazuje sav čar Kostura gdje se oni nalaze i gdje bi trebali biti. Stvar je odlična. "Noga sa ormara" i "Svjetlost" ('u svijetlost mi pičimo') su još dva jednostavna bisera hard-rocka pred sam konac albuma s kojima Kosturi mogu napraviti proboj ka široj audijenciji. Posljednja, "Shaman", obred je koji je ovdje bio neizostavan. Bubnjevi, vox-extended tehnika i odvaljeni klasični hard-rock sa sjajnim gitarskim riffovima koji okončavaju sa standardnim balkanskim uzvikom 'jebem ti mater'.
Netko će ovaj album shvatiti pretenciozno, možda površno, čak i blesavo. Znam ljude koji nikada nisu svarili Satana, Franci Blaškovića, Đubrivo, seljake, intelektualce, Judas Priest..., ali ovi iz 'majmunovog' bez obzira na glazbeno-tekstualnu diskriminaciju i namjerni šovinizam kojeg će im pridavati eminentni glazbeni stručnjaci znaju šta je r'n'r i o čemu on mora govoriti. Ovo što rade Kosturi je hard-rock. Zabavan i jednostavan Muppet Show na izvrnuti, lucidan način. Jako dobro, metalizirano, rockerski, simbolički... uključujući i sasvim solidnu 'svinjsku' produkciju.

Naslovi: 1. Buđenje, 2. Pivo-loza, 3. Ćiribiribela, 4. Plan, 5. Carstvo, 6. Jaja, 7. Alojzije Stepinac, 8. Našao sam knjigu, 9. Lipa, 10. Obješeni na stupovima sreće, 11. San (Saša TBF), 12. Pijan & proklet, 13. Droga, 14. Put za Majmunovo, 15. Noga sa ormara, 16. Svjetlost, 17. Shaman
Ocjena (1-10): 7
Web: www.myspace.com/kosturi

PNDC & HOUSEWORK - Moments Of Grey Forgettableness (2009, Slušaj najglasnije)
Treći album Predrag Nedića, odnosno PNDC-a, zbirka je neobjavljenih, remiksiranih i demo kompozicija s kojima objedinjuje svoj plesni electro-pop/post-punk opus nakon dva sjajna albuma "Fading Away" (2008, Slušaj najglasnije) i još boljeg "Secondhand Language" (2009, Ammonite Records).
Ovdje je priča otprilike ista, Predrag je napravio glazbu, a Athanassious Vavaroutas (Housework) je dodao svoje vokale tamo gdje je trebalo. Na albumu se nalazi nekoliko dobro znanih pjesama, no one su adaptirane u posve novim varijacijama koje im daju nove dimenzije. Analizom pjesme po pjesme može se steći prividno površan dojam kojeg album ostavlja, no u konačnici, svih ovih 55 zadovoljavajućih minuta može ostaviti prijatan dojam raznih radova i pokušaja da se udovolje konzumenti indie-gothic populacije. Nije tako davno prošlo od recenzije albuma "Seconhand Language" kada sam kontaktirao sa Predragom koji se (ne)prijatno naljutio na moju usporedbu sa Simple Minds u vrijeme kada su radili sa John Leckieom, no ovi radovi koji se nalaze na ovome albumu neodoljivo podsjećaju baš upravo na dotične Škote i to baš iz vremena "Empires & Dance" albuma. Kao da su Jim Kerr, rani Simple Minds & John Leckie odlučili napraviti budućnost. Samo za razliku što Housework nema rockersko naglašeni vokal, već se više orijentira u patetičnom Nick Caveovskom baritonu 'iz bačve'. Daleko od toga da pjesme nisu uprizorene na fluidan, tečan način, no osim nekoliko uspjelih manipulacija, primjerice u vrlo dobrim plesnim post-punk "Punks on diet" (objavljena kao solo EP) i sarkastično mračnoj obradi "Inagaddadavida / Dream about love", album, ipak, nema pretjerano solidnih učinaka kao što smo navikli od PNDC-a. Zašto? Gledajući njegov prethodni, odlični album «Secondhand Language», ovdje se autor pretvara u elegičara koji je sa 'otpadom' pokušao stvoriti novi album s kojim će nastaviti kult vlastite osobnosti. Međutim, kako god tko shvaćao ovog izuzetno nadarenog electro / post-punkera, nikako mu se ne mogu obezvrijediti njegova ideološko / politička i glazbena stremljenja koja ponekad vode u najcrnji ambis prokletstva (odličan instrumental "Properities"). Poneki komad ("Matters") će zazvučati kao jeftina kopija dobro znanih plesnijiih dark/gothic bandova i entuzijastički nabijenih fikcija Nick Cavea (vrlo lijepa psycho laganica "Lights" ili jedna od završnih "Binocular / Oh my God, it’s true" s vrlo čudnom pričom) ipak ne ostavljaju mnogo slobodnog prostora za pretjerane kreacije. Bez obzira na vokal Houseworka koji se u posljednjoj "Selfwell / The fixx" oslanja na Muse / Bajs-Infra Red, Claymore patetiku izraza s kojom zaista pljeni pozornost, ovo ipak ne čini cjelovitost albuma.
Nabacane snimke koje su posložene tako da tvore neku određenu cijelinu ipak ne mogu dočarati draž PNDC dva dosadašnja albuma, no one kao takve s pravom su dokumentirane kako bi zaokružile jednu više nego uspješnu i kreativnu kolaboraciju.

Naslovi: 1. Punks on diet, 2. Inagaddadavida / Dream about love, 3. Unless, 4. Pink cave, 5. The buzz, 6. Properities, 7. Animal farm / d'occasion, 8. Matters, 9. Lights, 10. Binocular / Oh my God, it's true, 11. Selfwell / The fixx
Ocjena (1-10): 6
Web: www.myspace.com/pndc
Diskografija: Fading Away (2008, Slušaj najglasnije) / Secondhand Language (2009, Ammonite Records) / Punks On Diet (2009, d.i.y.) / Moments Of Grey Forgettableness (2009, Slušaj najglasnije)

SKIPPER - La Belle Noiseuse (2009, Slušaj najglasnije)
Nakon pune dvije godine oglasio se i Skipper, odnosno Ervin Vojić u čistom instrumentalnom albumu. Moram priznati da se od njega očekivalo puno više osim minimalističkih melodija kojima album obiluje.
Sve je poznato kod njegovog rada – fine melodije, jednostavna produkcija, čisti udarci EBM/electro-pop ritmova, no i dalje mu nedostaje srž suštine. Njegova glazba se čini isprazna (unatoč koliko-toliko dobrom komadu "I went out looking for some"), a cijeli album ima posve nedovršen i proziran karakter. Oslobođen eksperimenata, stihova, vokala i sveden na ritam mašinu i synth, ovo je album koji bi se prije mogao svidjeti publici kojoj melodija znači više od sadržaja. No, i ovakav sadržaj kakav jeste, bez ikakve je određene ideje, neinventivan je, sintetički neoriginalan je i po mojim kriterijima je vrlo loš. Nakon ona dva simpatična i vrlo dobra prethodna albuma, ovo je bezazleno loš i bezvezan instrumentalni thrash/electro-pop. Glupo je dalje pričati i govoriti. Tko voli, nek' izvoli...
37 minuta ispraznog, sintetičkog života na bazi melodije i pristojno urađenih prog-sympho aranžmana ("Perfect circle", plesna "Prayed out") ipak daju nadu da ovaj Skipper može još ponešto podariti audijenciji. Nije mi jasno za koga je ovaj autor napravio album... za sebe, za audijenciju ili za nekog trećeg. Nije suludi album, ali nema nikakvog određenog smisla. Veoma mi je žalosno da to kažem za jedan album iz kolekcije Slušaj najglasnije, ali ovaj album je jedan od najnižih kreativnih dosega koji su se pojavili u zadnjih 5-6 godina. Čovjek koji stoji iza njega voli The Velvet Underground, Talking Heads, The Clash, Joy Division, SCH, Leonard Cohena, Akiru Kurosawu, Johnny Casha Trickya..., ali je napravio skroz plitak i blesav album koji ne da pokušava asocirati na prazninu, već on jeste velika praznina. Ne znam šta bi Skipperu.

Naslovi: 1. Perfect circle, 2. Prayed out, 3. Blue hycinth, 4. Pearls and gold, 5. Willow song, 6. Broken, 7. I went out looking for some, 8. Glam dumb, 9. Quest no. 3, 10. Space blur
Ocjena (1-10): 2
Web: www.myspace.com/toskipper
Diskografija: Ofanziva bezumlja (2007, Slušaj najglasnije) / Cactus in a Babyshoe (2007, Slušaj najglasnije) / La Belle Noiseuse (2009, Slušaj najglasnije)

2009, Slušaj najglasnije - Popis svih objavljenih albuma tokom 2009. godine

AE - Desintegray (2009, Slušaj najglasnije)
ALCOHOLICA - Alcoholica (2009, Slušaj najglasnije)
ALVAREZ - Summer Monstrous (2009, Slušaj najglasnije/ Microphonia Records)
ANDRIJA - Tri albuma, multimedijalni CD (2009, Slušaj najglasnije)
AMPER-O-MAT - Mechanical Funeral (2009, Slušaj najglasnije)
BABILONCI - Slučaj muzikalne krave/ The Case of the Musical Cow (2009, Slušaj najglasnije)
BABILONCI - Generalna proba (2009, Slušaj najglasnije)
BABILONCI - Mala fuk muzika (2009, Slušaj najglasnije)
BOYKOT FUR / WILSONOV GRAFIČKI PROJEKT - The Voice Of Istra/ WGP (2009, Slušaj najglasnije)
CLAYMORE - Metronome (2009, Slušaj najglasnije)
C.T.D. - End-Time Factory (2009, Slušaj najglasnije)
D POLIKKIA - Inner Space (2009, Slušaj najglasnije)
D POLIKKIA - Reuma Dance (2009, Slušaj najglasnije)
FIGURATIVE THEATRE - Stories Of Dada Volume 1 - L'Etre et le Neant (2009, Slušaj najglasnije / Dark:Scene Records 033)
FONJA BIG BEND - Tko tebe kamenom, ti njega spermom (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Power Of Love (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Zvizda vam materina (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU feat. BLUSKER DUO da TRIESTE - (43.) Istarska (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU feat. BLUSKER DUO da TRIESTE - Noge mi smrde, u srcu su govna (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Bojanova stotka (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Oštar lizator! 3cd's (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Yu You - Istra bljakeraj - Radovi na pruzi, Istra se guzi, 54.album (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Pupobljak, 56.album (2009, Slušaj najglasnije)
GORI USSI WINNETOU - Sretan Božić (2009, Slušaj najglasnije)
HITCHCOCK - Lies (2009, Slušaj najglasnije)
HTON - Hton (2009, Slušaj najglasnije)
ISIDOR - Jedan koji putuje sobom (2009, Slušaj najglasnije)
KLER - Samo nju EP (2009, Slušaj najglasnije)
KODAGAIN - Vranje (2009, Slušaj najglasnije)
KODAGAIN - Letters From Quentin (2009, Slušaj najglasnije)
KOJOTI - Kojoti (2009, Slušaj najglasnije)
KOSTURI - Mefistov krah (2009, Slušaj najglasnije)
LIHEN - You Better Throw Smile Off Your Face Before I Nake It Off (2009, Slušaj najglasnije)
MARINADA - Tajni svijet (2009, Slušaj najglasnije)
MARINADA - Majstor i marinada (2009, Slušaj najglasnije)
MERDE SUR LA MER - Pure Klasic (2009, Slušaj najglasnije)
MERDE SUR LA MER - Liver, Skin, Le Zuaro (2009, Slušaj najglasnije)
MERDE SUR LA MER split with WORRG - NMFSCD Net Label, video DVD (2009, Slušaj najglasnije)
MRŠAVI PAS & HOR VOLUHARICA - Vkdlk (2009, Slušaj najglasnije)
PNDC & HOUSEWORK - Moments Of Grey Forgettableness (2009, Slušaj najglasnije)
ALEKSANDAR POPOVIĆ - Alonia Fuelse (2009, Slušaj najglasnije)
RAZNI IZVOĐAČI - Your Space, My Friends, Pt. 1 (2009, Slušaj najglasnije)
RAZNI IZVOĐAČI - Dark Tribute to Lepa Brena (2009, Dark:Scene Records 041 / Slušaj najglasnije)
SKIPPER - La Belle Noiseuse (2009, Slušaj najglasnije)
SPOON BLINDED WILLIAMS - The Dark Side Of The Spoon (2009, Slušaj najglasnije)
TEARPALM - Tearpalm self-titled (2009, Slušaj najglasnije)
THIRD I - I I I I I I I (2009, Slušaj najglasnije / Helly Cherry d.i.y.)
VEX AND THE VOXTONES - Do you wanna know?! (2009, Slušaj najglasnije)
VULKANIZER - Vulkanizer (2009, Slušaj najglasnije, reizdanje)
WORRG - Oone (2009, Slušaj najglasnije)
WORRG - Prison Story (2009, Slušaj najglasnije)
WORRG - Happy Andy Lucky And Rich (2009, Slušaj najglasnije)
WOULLAHEE!! - Wuollume 1 (2009, Slušaj najglasnije)
ŽOAMBO ŽOET WORKESTRAO - Kabelski kresovi, reizdanje (2009, Slušaj najglasnije)







Davor Matosevic - videos
Reklamno mjesto 5
Rock Otocec 2010
Reklamno mjesto 6
Web portal Pljuga
Reklamno mjesto 7

Andjelko Jurkas (HR) - Bez rocka trajanja (Knjiga + CD)
Reklamno mjesto 8
Gary Talley (USA) - Guitar Playing for Songwriters
Reklamno mjesto 9

Hosting sponzor:

Barikada - facebook group





© Copyright by Dragutin Matosevic. All rights reserved (2004 -