Povratak na NOVU BARIKADU

   www.old.barikada.com
Muzicki web portal svih zemalja ex YU (i jos malo sire)





Dinko Husadzic Sansky - Pogled na jazz
Reklamno mjesto 1
Davor Hrvoj - Jazz Connections
Reklamno mjesto 2
Summer Music School Pucisca
Reklamno mjesto 3
Davor Matosevic (singer-songwriter)
Reklamno mjesto 4
exYUsingles - Istorijat muzike ex YU
Webmaster - Kontakt e-mail


Optimizirano za
IE i 1024 x 768

Dragutin Matosevic feat. Esad Prcic - Tulipani



ExYUsingles - Istorijat muzike ex YU
  Barikada - World Of Music - Omarov kutak
EDDY MEETS YANNAH
"Once In A While"

Eddy Meets Yannah
"Once In A While"

Jedno od boljih iznenađenja (ako tako smijem nazvati) dolazi nam iz Hrvatske. Drugi studijski album Eddy Meets Yannah - "Once In A While" - u izdanju minhenskog Compost Recordsa, predstavlja jedan korak naprijed, kako za samu grupu, tako i za cijelu hrvatsku muzičku scenu. Ovo posljednje nisam nimalo pretenciozno rekao, jer se radi o jednom od najboljih albuma ikada izdatih od grupa koje dolaze iz Hrvatske. Sama produkcija je na veoma velikom nivou i donosi nove standarde, koje će ostali izvođači morati da stignu. Neću pogriješiti ukoliko produkciju usporedim s dva, također, perfektna albuma iz Hrvatske, "Mirakul" (Gibonni) i "Žena dijete" (Damir Urban).

Eddy Meets Yannah ne spadaju u neke specifične žanrovske oblike. Nisu ni jazz, ni soul, ni pop, ni electro, ni nu jazz, već jedan sasvim dovoljna kombinacija svega što sam naveo prije. Ničega previše, ničega premalo. Prethodni album ("Just Like...") samo je najavio mogući iskorak, pa je "Once In A While" samo logični slijed događaja. Compost Records se pokazao kao najbolji dom za ovaj album i svojom svježinom pomalo odudara od ostalih izvođača. Veoma slično kao debi album popularnog Ben Mona. Jednu od veoma pozitivnih stvari donosi saradnja s nekadašnjim članom skupine Galliano, Earl Zinger, koji svojim prisustvom donosi jednu veoma dobru svježinu u cijelokupnom dojmu albuma.

Album "Once In A While" preporučujem da nabavite za svoju kolekciju, jer se radi o izvrsnom albumu, koji veoma dobro funkcioniše u bilo kojem vremenskom periodu. Odličan rad naših susjeda ... Intervju s Eddy Meets Yannah je dole ...

EDDY MEETS YANNAH - Compost Records
Tracklist: 1. "once in a while" (5:06) / 2. "bad fairy" feat. earl zinger (5:22) / 3. "solid ground" (3:52) / 4. "losing wings" feat. capitol a (3:40) / 5. "baby's got it's own way" (5:13) / 6. "no one's gonna love you" (4:01) / 7. "tik tak" (4:46) / 8. "who is it?" feat. amalia (3:31) / 9. "to keep" (3:06) 10. "finding right tune" (5:15) / 11. "preacher song" (4:34) / 12. "daylight" (6:41) / 13." x-pressure" (3:55) / 14. "postman" (4:08) / 15. "takin' future tenderly" (4:10) / 16. "u & i" (4:46)

Omar: Kako se osjećate povodom izlaska Vašeg novog albuma "Once In A While" (Compost Records)?

Y: Lijepo je zaokružiti još jednu cjelinu, motivirani da radimo nove materijale.

Omar: Ovo je Vaše drugo izdanje za minhenski Compost Records, mislim cijeli album. Kada novi materijal poredite s prethodnim, šta se po Vama promjenilo? U čemu je bitna razlika između Vaša dva albuma?

Y: Djelomičan odmak od standardne forme, malo eksperimentiranja, više apstraktnih elemenata, te nam se čini da smo i produkcijski napredovali. Možda nam se samo čini? Gostujući vokali( Earl Zinger, Capitol A, Amalia) su definitivno dali svoj doprinos, pa je i samim time ovaj album dodatno obojan.

E: Istovremeno igranje sa pop-om i apstraktnim, vintage i novim soundom!

Omar: Veoma je primjetno mješanje različitih muzičkih stilova u Vašem radu. Koliko je džez / funk muzika uticala na Vaše stvaralaštvo u kreiranju vlastitog zvuka? Da li je to imalo presudni uticaj ili je u pitanju nešto sasvim drugo?

Y: Sve što smo aktivno slušali (među ostalim i black music), utjecalo je na naš rad, kao i kod ostalih žanrovski nam srodnih izvođača, svi mi u biti dodajemo nove vlastite elemente ili pak fuzioniramo ono što već postoji, uostalom tako se glazba i mjenjala i razvijala od svog postanka, nema tu neke filozofije, bitno je glazbu raditi iskreno , to je presudno za nastanak vlastitog zvuka.

Omar: Pored domaćih diskografskih kuća, vi izdajete za minhenski Compost Records. Da li to znači da nije bilo "sluha" za Vašu produkciju u Hrvatskoj ili diskografske kuće misle da Vaša muzika nema publike u Hrvatskoj?

Y: Naravno da ne, treba bježati od takvog razmišljanja. Mi smo izabrali raditi ovu glazbu koju radimo, i u skladu s time si biramo label, ili pak label bira izvođača. Nažalost, puno ljudi stvara teorije zavjere o diskografima i medijima i lošem glazbenom ukusu u našoj maloj zemlji, no, ruku na srce, pa u kojoj zemlji ne postoji tzv. šund. Radi se o profilu diskografa, odnosno na koju publiku diskograf cilja, a tu je Compost za nas bio idealan.

Omar: Gdje inače vidite "Eddy Meets Yannah" na hrvatskoj muzičkoj sceni? Koliko mi se čini, izgleda da ste više popularni u Japanu, nego u Hrvatskoj, što je čest slučaj s skoro svim izvođačima s Compost Recordsa. Kako to komentirate?

Y: Najljepša stvar koja se čovjeku može desiti je da ima priliku proputovati svijet, u svakom gradu imati grupu fanova, a živjeti u miru anonimnosti. Još jednom ponavljam, nema zavjere u Hrvatskoj, imamo svoj krug publike koja je upoznata s našim radom i ostalim Compostovim izdanjima. Japan ipak ima 100 milijuna stanovnika i naravno da je tamo taj krug puno veći, a što se tiče publike u Hrvatskoj, vjerujte mi, svi strani izvođači koji su gostovali na Kontrapunktu misle da je Zagreb meka dobre glazbe, upravo zbog te publike (nije brojna, ali ti ljudi zbilja vole glazbu i glasno ju podržavaju).

Omar: Gledano sada s ove tačke, počeci s projektom (ako mogu tako nazvati) "Eddy & Dus", pa sada "Eddy Meets Yannah", logični su slijed dešavanja. Kako vidiš sebe u narednih nekoliko godina? Da li misliš da je "Eddy Meets Yannah" projekat na duži period ili će to zavisiti od same inspiracije za radom?

E: Mi ne planiramo projekt unaprijed, koliko ce dugo živjeti, dok nas veseli, radimo! Yannah ima svoje druge projekte, mozda i ja nešto još napravim! Vjerovatno ćemo i zajedno ili još s nekim trećim napraviti nešto pod drugim imenom, ...uglavnom, važno je da se glazba radi!

Omar: Kakve su kritike na Vaš posljednji album, "Once In A While", u Hrvatskoj? Da li ste zadovoljni odzivom pressa povodom izlaženja Vašeg albuma? Ja inče mislim da je Vaš posljednji album jedan od najboljih albuma u istoriji Hrvatske muzičke scene (jedna od najboljih produkcija koje sam čuo do sada).

Y: Hvala puno. Kako album izlazi za dva tjedna, ne znamo što će reći publika. Što se tiče feedbacka od strane struke van zemlje, kritike su jako dobre, a što se tiče pressa u Hrvatskoj, solidno je odrađen, i glede festivala i glede izlaska albuma.

Omar: Ja inače veoma često postavljam ovo sljedeće pitanje u svojim intervjuima, koje radim, a posebno umjetnicima koji su došli iz, da tako kažem, DJ svijeta. Da li misliš da je došao lagani kraj velike DJ ekspanzije ili se to kreće u nekim drugim pravcima? Kako vidiš današnju house, techno scenu (ostale sada ne želim da nabrajam?)?

E: Činjenica je da se stvari mijenjaju! Puno je manji interes ako se gleda kao masovna pojava unazad par godina, ali je zato po meni scena zdravija i iskrenija! Bude se već sve posložilo kako treba, a na kraju krajeva uvijek stvari idu gore dolje!

Omar: Uskoro predstoji novi Kontrapunkt Festival u Zagrebu. Vi ste jedni od domaćina na istom. Možete li nam nešto više reći o samoj ideji Festivala, ovogodišnjem programu i na koji način planirate predstaviti svoj novi album publici u Hrvatskoj?

E: Kontrapunkt festival smo pokrenuli još 2000. godine kao dodatak našoj klupskoj večeri Kontrapunkt! Kroz festival pokušavamo široj publici promovirati glazbu i izvođače koje mi volimo i na taj način usmjeriti cijelu priču na našu klupsku večer! Ovogodišnji festival će, što se tiče glazbenih stilova, bit jako širok. Bit će afrocubane, brazila, folka, neo soula, jazza, brokena, hip hopa, čak i housea! Što se tiče predstavljanja našeg albuma, ono je više usmjereno na davanje intervjua za vrijeme festivala stranim i domaćim novinarima, i vjerovatno će se album moći kupiti po promo cijeni! Obzirom da organiziramo festival, jednostavno ne bi fizički stigli nastupati, ali zato će pojedini izvođači vrtiti naše stvari, a pogotovo karizma i simbad koji su između ostalog radili remixeve za naš novi 12"!

Omar: Kako vidite današnju muzičku scenu u svijetu, s posebnim osvrtom na Hrvatsku scenu?

Y: Ovo je tako opširno pitanje, zavisi o kojoj sceni pričamo. Klupska scena funkcionira, no danas je nešto teže nego prije par godina. Razlog tome je upravo ekspanzija DJ-a i producenata. To je vjerojatno prolazni trend, jer samo najuporniji opstaju. Kao što sam rekla prije, glazbu treba raditi i voljeti iskreno, ne iz pomodarstva (a obzirom da to danas i nije neki mondeni život, mnogi ipak rađe izaberu sigurni 9-17 posao). Što se tiče Hrvatske, samo usputno pratimo što se događa, ali definitivno dolaze novi klinci, a to je ono što je bitno.

Omar: Za kraj, da li bi mogli dobiti Vaš Top Ten All Time + Top Ten Current Play list i kada Vas možemo očekivati u BiH?

E: Top Ten All Time: stevie wonder, 4hero, james mason, burt bacarach, j dilla... etc.
Top Ten Current Play list: 01. bloodfire vs gil scott heron - the bottle - bloodfire / 02. broke 'n' english - take it low ( domu mix ) - fat city / 03. elektrons feat. tor - stop hold it - wall of sound / 04. jazztronik - bra step - pony canyon / 05. furry phreaks - all over the world (jazzanova mix) - miso / 06. aaron jerome - late night mission - bbe / 07. big bang - spiral waltz (remix) - arision / 08. middlewood sessions - red water - white / 09. eddy meets yannah - losing wings (koolade mix) - compost / 10. eddy meets yannah - once in a while (simbad mix) - compost
U BiH smo kad nas netko pozove!


Autor:
Omar Kudovic, Konjic, BiH
kudovic@gmail.com
www.urban-bug.ba






Davor Matosevic - videos
Reklamno mjesto 5
Rock Otocec 2010
Reklamno mjesto 6
Web portal Pljuga
Reklamno mjesto 7

Andjelko Jurkas (HR) - Bez rocka trajanja (Knjiga + CD)
Reklamno mjesto 8
Gary Talley (USA) - Guitar Playing for Songwriters
Reklamno mjesto 9

Hosting sponzor:

Barikada - facebook group





© Copyright by Dragutin Matosevic. All rights reserved (2004 -