Povratak na NOVU BARIKADU

   www.old.barikada.com
Muzicki web portal svih zemalja ex YU (i jos malo sire)





Dinko Husadzic Sansky - Pogled na jazz
Reklamno mjesto 1
Davor Hrvoj - Jazz Connections
Reklamno mjesto 2
Summer Music School Pucisca
Reklamno mjesto 3
Davor Matosevic (singer-songwriter)
Reklamno mjesto 4
exYUsingles - Istorijat muzike ex YU
Webmaster - Kontakt e-mail


Optimizirano za
IE i 1024 x 768

Dragutin Matosevic feat. Esad Prcic - Tulipani



ExYUsingles - Istorijat muzike ex YU
  Barikada - World Of Music - Omarov kutak
MICHAEL REINBOTH
Future Sound Of jazz vol. 11

Michael Reinboth
"Future Sound Of Jazz", Compost Records 2007
Release date: 09 - 11 - 2007
Interview with Michael Reinboth
Interviewer: Omar Kudović (novembar 2007.)

Novo izdanje jedne od mojih omiljenih diskografskih kuća, Compost Records, nastavak je serijala "Future Sound Of Jazz" i to jedanaesto po redu. Dok su se mnogi drugi serijali lomili i padali i nisu do danas opstajali, sam borbeni duh vlasnika Compost Recordsa, Michael Reinbotha, uspio je da ovaj serijal do danas održi živim. S novim nastavkom Michael Reinboth je otišao korak dalje u svome predstavljanju fuzije džez muzike i elektronike. Popratni sadržaj koji je došao uz album počinje jednim citatom nepoznatog posjetioca stranica Amazona, koji za ovaj serijal kazao da nema ništa s džez muzikom i da se John Coltrane prevrće u svom grobu. Ovo je je i bio povod za intervju. Pronađite samu kompilaciju, preslušajte je i sami prosudite, a do tada uživajte u intervjuu:

OMAR: Kako se osjećate nakon izdavanja, 11. po redu, serijala "Future Sound Of Jazz", u izdanju Compost Records?

Mr. REINBOTH: Osjećan se veoma dobro, iskreno da Vam kažem čak i ponosno. Jedanaesto izdanje serijala je do sada dobilo veoma dobre ocjene i veoma dobre povratne informacije. Mislim da sam osjećao da je vrijeme da se krene dalje, nakon desetog izdanja.

OMAR: Izgleda da je serijal Compost Records, "Future Sound Of Jazz", najduže izdavani (preživljeli) serijal iz devedesetih godina. U čemu je tajna?

Mr. REINBOTH: Nije mnogo kompilacija "preživjelo" do danas. Neke više ne postoje, neke su se okrenule komercijali. Ja lično pokušavam da se i danas fokusiram na underground zvuk, jer još uvijek tome imam pristup radeći kao DJ, producent i A&R Compost Recordsa. Veoma je bitno održati taj kontakt u bilo kojem obliku. Sasvim je dovoljno kada pronađete 5% odličnih numera s underground scene, koje do danas nisu izdate ili objavljenje. Uvijek je čudan osjećaj otkrivanja novoga. Tajna nije velika: idemo naprijed, čuvao duh, uvijek imamo nešto svježe i eskluzivno za ponuditi i to je to. Nema nikakvog komercijalnog razloga imati samo velika imena na kompilaciji i poznate numere da bi Vam prodaja bila velika.

OMAR: Kada usporedite prva izdanja "Future Sound Of Jazz“ i posljednja izdanja, šta se, po Vama, promjenilo?

Mr. REINBOTH: Iskreno danas je puno manje ili nikako semlova u numerama, produkcija je puno više otvorenija. Definitivno, puno više preciznija, radi samog programiranja, jer je većina muzičara / producenata naučila kako da ispravno koristi opremu, jer muzička produkcija traži vrijeme, strpljene i razvoj. Zato "Future Sound Of Jazz vol. 11" ima dosta više techno feelinga nego prethodne. Upravo sam pročitao jednu recenziju oko posljednjeg izdanja "Future Sound Of Jazz vol. 11" koja kaže da je ova kompilacija na pravom putu da pokaže kako minimal house ili techno treba da izgledaju u budućnosti. Mislim da je to veoma dobro poređenje.

OMAR: Šta je glavni razlog korištenja riječi JAZZ u kompilaciji i šta je bio glavni razlog za uzimanje tog termina?

Mr. REINBOTH: Odmah da kažem, nisam mislio na klasični zvuk džez muzike. Zaboravite to! Ostavite klasični zvuk džez muzike saksofonu, trubi, normalnim džez instrumentima. Ovdje se mnogo više radi o jednoj vrsti slobodne forme, stava i mogućnosti produžavanja postojanja i programiranja džez zvuka. Termin "Future Sound..." bi trebao da znači: "zaboravite stari zvuk džeza, ali čuvajte njegov duh, vibru i načine aranžiranja i sviranja". Kao što znate, mnoge numere objavljenje na "Future Sound Of Jazz" kompilacijama nisu odsvirane u nekom triju ili kvartetu ili kvintetu, već je to uradio jedan muzičar u svojoj sobi, tako da ništa nije odsvirano "alive". Stajališta sam da je Miles Davis išao u ovom putu također, što se najbolje vidi iz njegovog albuma "Tutu" i posljednjih intervjua gdje je javno govorio da ga veoma interesuje šta elektronika i hip hop mogu da ponude. I na kraju da budemo iskreni, mnogi džez standardi su veoma jednostavne numere. Veoma puno vodećih techno producenata tvrdi da je techno u stvari džez, samo s drugačijim zvučnim parametrima, strukturom. Neke free forme techno muzike se mogu veoma lako porediti s free džez zvukom također. Ali generalno, ne slažem se s ovom konstatacijom da je techno novi džez. Techno kao muzika je proizvedena i programirana sekvencerom i u studiju i pravljene. Na "Future Sound Of Jazz" Vi danas možete tačno čuti dijelove koji su jazzy, a koji nisu. Prema tome, glavna razlika između klasičnog džez zvuka i budućeg zvuka džeza leži u načinu produciranja, načinu pronalaženja novih zvukova. U svemu ovome postoji jedan veoma veliki zajednički faktor i za džez muzičare i producente elektronske muzike: kontrolišu opremu, pažljivo slušaju instrumente i iz njih izvlače maksimum i dodaju svoje solo tačke istim.

OMAR: Mnogi istinski ljubitelji kažu da "Future Sound Of Jazz" serijal nema nikakve veze s džez zvukom. Kakav je Vaš stav oko toga?

Mr. REINBOTH: Pa, mislim da stari ljubitelji džez muzike, publika koja voli live jazz zvuk, s moje tačke gledišta, nikada neće prihvatiti zvuk ovih kompilacija. Ja i mnogi moji drugi prijatelji širom svijeta smo odrastali paralelno, kako s klasičnim džez zvukom, tako i s klubskom muzikom. Džez zvuk je uvijek bio otvoren zvuk, veoma otvoren za bilo kakve fuzije. Ali mislim da je glavni problem razlika u godinama i da je to ono što pravi problem. S druge strane, odlučiti navesti stare ljude da slušaju nove forme elektronike ili techno muzike bi bilo isto kao da svoju staru mamu odvedete na breakdance party i da ona u tome uživa.

OMAR: Kakvi su budući planovi za serijal i šta se dešava s Compost Records serijalima "Glucklich" i "I Like It"?

Mr. REINBOTH: U ovom momentu ne razmišljam o "Future Sound Of Jazz vol. 12". Možda o tome počnem da razmišljam nekada, krajem 2008. godine. Mislim, sve zavisi od toga koje ću numere otkriti i, naravno, ako bude smisla da krenem s Vol. 12. Koncept "I Like It" smo odbacili, jer imamo veoma puno drugih stvari na putu, kao što je "Elaste" kompilacijski serijal. Što se tiče "Glucklich" serijala, on ide dalje, jer Rainer Truby i Kyoto Jazz Massive rade na kompilaciji broj 6 koja će sadržavati japanske grupe koje su do sada objavljivale numere s uticajem brazilske muzike. Sve su snimljene u Japanu i s ovime nastavljamo serijal.

OMAR: Sada malo o Compost Recordsu. Šta novo spremate za 2008. godinu?

Mr. REINBOTH: Veoma puno stvari je u planu. Prvo izdanje će biti jedan odličan house vocal album Robert Owen, album "Night Time Stories", gdje su numere producirali imena kao što su Atjazz, Kirk De Giorgio, Charles Webster, Wahoo, Ian Pooley, TJ Kong & Nuno Dos Santos, Kid Massive i Jimpster. Nakon toga, imamo jedan odličan hip hop album od Sepalota (DJ iz poznate njemačke hip hop skupine Blumentopft) s mnogim gostima. Naravno, tu je i Compsot 300 "Freshly Composed" i "Compost Black Label vol. 3" serijali. Pored ovoga, iduće (2008.) godine nam dolaze novi albumi od Beanfield, TJ Kong & Nuno Dos Santos, Marsmobil i veoma puno 12" (inches) vinila. Pored Compost Records, pokrenuli smo jedan mali sublabel, Drumpoet Community, i prvu kompilaciju možete veoma brzo očekivati. Biće tu veoma puno novih numera, remixa, kao i posebnog pakovanja.

OMAR: Kako vidite budućnost Compost Records i da li još uvije sebe vidite kao nezavisnu diskografsku kuću ili jedan "major label"?

Mr. REINBOTH: Definitivno smo još uvijek jedan mali indie label. Nismo u mogućnosti da se takmičimo s nekim većim kućama - Definitely we are still a small indie. No compete with any major.

OMAR: Da li bi bilo teško pitanje da izaberete, po Vama, najbolje izdanje s Compost Recodsa do sada?

Mr. REINBOTH: Oh, veoma teško pitanje, a odgovor može biti veoma promjenjiv. Mislim, albumi od Beanfield, Truby Trio prve 12" (inch) vinile, Koop. A zašto? Zato što ih smatram van vremenskim i predivnim.

OMAR: Za kraj, Vaš Current Top 20, jer je poznato da radite i kao DJ, također?

Mr. REINBOTH: Playlist by Michael Reinboth (Compost Records) 1. Solomun "Black Rose" (Mott) / 2. The Invisible Session "Till The End" Panoptikum Instrumental Rmx (Compost) / 3. Etienne Jaumet "Repeat Again After Me" Ame Rmx (Versatile) / 4. Eddy Meets Yannah "Solid Ground" Crazy P Remix (Compost) / 5. Irfan "Red Giants" & "The Moonmoth" (Still) / 6. Ben Mono "Hit The Bit" Loose Cannons Remix (Compost) / 7. C-Brand "Plenty Of Love" / "Weired For Games" (Spring) / 8. Carlton Blaunt "Right On Loving You" Edit / 9. Motor City Drum Ensemble "Get Slapped Up" (Black Label) / 10. Willis "Word Up" / 11. Zed Bias "Givin It Up" + "Smile Within" (Sick Trumpet) / 12. Christian Prommer’s Drumlesson "Rej" Peter Kruder Remix (CDR) / 13. Marcus Enochson "Black Coffee" Orig. & Redshape Remix / 14. Henrik Schwarz feat Omar "I'm Feelin You" (CDR) / 15. Lifetones "Good Side" / 16. Mr Me "Listen Here" (CDR) / 17. Quarion "Karasu" Crowdpleaser + Deetron Remix (Drumpoet) / 18. Prosumer "Brownswood EP" (Running Back) / 19. DJ Pipi Vs Willie Graff "Hyper Space EP" (Drumpoet) / 20. Edith Edit "While I'm Alone" (Zip)

FUTURE SOUND OF JAZZ vol. 11
Tracklist: 01 Joash - Salome (6:25) / 02 Koop - Drum Rhythm A (Drumlesson Mix) (7:01) / 03 Solomun & Stimming - Eiszauber (8:37) / 04 Yannah Valdevit - Superlight (4:43) / 05 James Din A4 - Mitt 66 Jahren (6:15) / 06 Zeynep Erbay - Flowers (3:04) / 07 The Invisible Session - 'Till The End (Panoptikum 2007 Remix) (7:59) / 08 No Theory Strickly - Instrumental (5:46) / 09 Wojtek Urbanski - Violet Violin (Maximillian Skiba Remix) (5:27) / 10 Dennis Ferrer - Son Of Raw (6:37) / 11 Blackjoy - Moustache (Prins Thomas Diskomika) (8:30) / 12 400 Blows - Movin' (Special Extended Club Remix) (6:47)


Autor:
Omar Kudović, Konjic, BiH
kudovic@gmail.com
www.urban-bug.ba






Davor Matosevic - videos
Reklamno mjesto 5
Rock Otocec 2010
Reklamno mjesto 6
Web portal Pljuga
Reklamno mjesto 7

Andjelko Jurkas (HR) - Bez rocka trajanja (Knjiga + CD)
Reklamno mjesto 8
Gary Talley (USA) - Guitar Playing for Songwriters
Reklamno mjesto 9

Hosting sponzor:

Barikada - facebook group





© Copyright by Dragutin Matosevic. All rights reserved (2004 -