Gotan Project
17.06.2006. - Otok Tresnjevka, Jarun, Zagreb, Hrvatska
Svjetska turneja kojom Gotan Project promovira svoj najnoviji,
drugi album po redu, "Lunatico", otvorena je upravo ovim zagrebackim
koncertom koji je vrlo dobro i kvalitetno najavljivan po mnogobrojnim medijima,
a kao posebnost ugodjaja bila je press konferencija i druzenje sa clanovima
sastava tog popodneva koji su potpisivali albume i dijelili autograme u Dallas
Music Shopu. Stoga ne treba cuditi sto je jarunski otok Tresnjevka te veceri
bio posve krcat i napucen, uglavnom, sminkerskom zagrebackom elitom. Sve je
vrvjelo od vrlo lijepih dama i zena koje su nosile fine modele najnovijih
modnih trendova, bilo je mnogo minica, suknji, dekoltea i raznih pikanterija
koje pobudjuju musku mastu.
Gotan Project u Zagrebu, Hrvatska |
Gotan Project u Zagrebu, Hrvatska |
Na velikoj i ogromnoj pozornici u ugodnom ambijentu Jaruna
postavljen je arsenal za koncertni dekor - dva velika ekrana, nekoliko podesta
za glazbenike, naravno, nezaobilazni instrumentarij i ogromne bijele plahte
koje su prekrivale piano i sve podeste cime su docaravale cijeli sminkerski
ambijent. Gotan Project na scenu izlaze tocno u 22 h i koncert otvaraju sa
aktualnim singlom "Diferente", te potom slijede brojevi sa najnovijeg
albuma "Lunatico", poput laganijih "Amor porteno", "Arrabal",
plesnije "Notas", naslovne "Lunatico", te "Mi confesion",
dok su sa debija, "La Revancha Del Tango", najupecatljivije skladbe
bile "Queremos paz", "Epoca", te finale koncerta, dance
instrumental "Triptico" kojeg su izvodili dobrih 10-12 minuta i
u kojem su predstavili sve clanove vecerasnje postave.
Medjutim, bez obzira na svu scensku dekoraciju koju su obiljezili
glazbenici odjeveni u bijela odijela i bijele otmjene vecernje haljine uz
brojno emitirane spotove i scene na ekranu, vrlo je diskutabilno sto je uopce
na ovome koncertu odsvirano uzivo. Bubnjara i basistu nisu imali, vec je za
ovu priliku sav udaraljkaski i ritmicki akcent dolazio sa samplera kojim su
baratali mestri na nadvisenom podiju, dok su djevojke u gudackoj sekciji i
momci sa bandeoneom, gitarom i za pianom zvucali posve isto kao i na albumima.
Nije bilo apsolutno nikakvih glazbenih dodataka koji su specificni za izvodjenje
uzivo, odlazaka u neocekivane improvizacije, niti pomaknutih aranzmana. Bas
upravo kao da su samo pustili studijske zapise sa albuma i hladno improvizirali
play-back. S druge strane, ako je sve izuzev ritmova odsvirano uzivo, onda
im svaka cast na zvucnoj superiornosti u kojoj nema niti najmanjeg propusta,
cak se nije niti pojavila uobicajena mikrofonija. Savrsenstvo ili velika prevara...?!
Hm?!