|
|
|
Barikada
- World Of Music - Diskografija - ex YU prostor |
|
SLUŠAJ NAJGLASNIJE
Novosti iz kataloga za 2008.
godinu (3) |
Novi radovi iz Zdenkovog kataloga su tri albuma ACTOOON-a koji se sada
potpisuje punim imenom, zatim slovenski eksperimentalni post-punkeri
BRŽJAST, neobični Slovenac TAN, sjajan mini album zagrebačkih SKRETNIČARA,
te albumi BABILONACA, REVOLTS, CAMICIE NERE ZA PRIRODU BEZ LJUDI,
iz naftalina izvađeni demo snimak zagrebačke skupine PESJI KAPUT i novi
EP TEHAC-a.
|
ACTOOON (Aleksandar Cepuš) - Cemetaryland 2 (2008, Slušaj najglasnije)
Premda
slovenski mediji nisu nikako pozdravili ovog genijalca iz Celja jer
im se zamjerio zbog čeprkanja po neslavnoj prošlosti, Actooon (prije
je bio Actoon) je na nastavku svojeg bunta "Cemetaryland" ponovno isporučio
gomilu
atonalne glazbe koja je naoko nepovezana i sva u raspadu. Baš kao
i teme koje obrađuje, a naslovi "Lava" s određenim nazivnikom
predstavljaju dječji vrtić, školu, bunker, parkirališta, trgovine i
ostalu gradsku infrastrukturu koja je sagrađena na bivšim grobilištima.
Mada album nema svoj programski manifest, ipak je konceptualni prikaz
koji je zbog Actonovog pristupa da sve snima 'od prve' izgubio artistički
aranžman. Svirka je na zavidnom nivou, ponovno potpomognuta Rottnesovom
produkcijom, te uz najdulji i najteži za slušanje uvodni "Lava Celje
1945" (skoro 13 minuta), treba izdvojiti šašave posve raštimane vokalno
improvizirane "Lava Celje may 1976" i "New flat lava agony". "The
waltz of lava" je gotovo gothic industrial-rock u ritmu valcera
koji traje
9 minuta, dok je ostatak materijala vidno pojačan psihodelijom pozadinskih
klavijatura, neobičnim tretmanima ritam mašine i raznim gitarističkim
eksperimentalnim minijaturama fretless basa i gitare gdje ima svega
- od ekspresija, preko metala, hard-rocka, riffova, skala do eksperimentalne
glazbe u obliku kraćih, uglavnom dvominutnih instrumentala.
Djelo u trajanju od 49 minuta koje pršti rastrganim minimalističkim rock atonalom
je suviše težak materijal za prvo upoznavanje s ovim osobenjakom. Njegova vrlo
raznolika kreacija ipak je prikazana, no čini se ne i na najjasniji način.
S aspekta današnje eksperimentalne rock glazbe ovo je ipak na brzaka urađen
album kome je trebalo posvetiti više vremena za njegov konačan izgled. Ideja
odlična, no rezultat je pretanak.
Naslovi: 1. "Lava Celje 1945", 2. "Lava Celje
may 1976", 3. "New flat lava agony", 4. "The waltz of lava agony", 5. "Delirium
tremens lava", 6. "Heavy
metal lava",
7. "Parkinghouse
lava", 8. "Supermarket lava", 9. "Shelter lava", 10. "Kindergardden
lava", 11. "School lava Celje"
Ocijena (1-10): 5
|
ACTOOON (Aleksandar Cepuš) - Willy Vodka 0,6 44% i tvornica čokolade
za sečeraše (2008, Slušaj najglasnije)
Još jedan od nemogućih Actonovih
atonalnih instrumentalnih albuma koje je snimio u komadu, ali da ne bi
bio pretežak za suočavnje (i slušanje),
sve skladbe je razrezao na dijelove u trajanju od 6.32, izuzev posljednje,
"Springtime rectal prolapse", koja traje 6.11. Uh, ovo treba preživjeti...
Glazba je nafilani dekorativni pejzaž gitarskih i bas improvizacija 'kako-ti-padne-na-pamet',
uz isto takve dionice na klavijaturama bez ritam mašine. Jest, ovo je
pravi raritet ekspresije, eksperimenata i lucidnosti po pitanju avangardnog
pristupa ka kreiranju rasplinutog rock albuma, ali samo autor zna šta
bi ovo trebalo biti. Od prve do posljednje, 45. minute, sve je isto i
sve teče istim tokom bez ikakvog voznog reda. Kaos i totalni nered. Album
koji vjerojatno govori o autorovom životu i stanju svijesti u vrijeme
alkoholizma. Ako je tako, onda je pakleno pijana autobiografija koja
nije niti metal, niti rock, a najmanje ambijentalna glazba. Ovo je čisti
otrov snimljen koncem 2007. godine i valja ga kao takvo opisano stanje
izbjegavati. Album bi jedino mogao poslužiti kao soundtrack za dokumentarac
o alkoholizmu u onom najtežem ovisničkom obliku. Vrlo gadno i nepreporučljivo
za slušanje... No, kada je riječ o ovakvom nezavisnom i posve slobodnom
umjetniku kojeg baš živo briga za feedback, može si dozvoliti da napravi
ovakav album.
Naslovi: 1. "Persistent intumescence", 2. "Protector", 3. "Mistress
of sodomy", 4. "The fall and rise", 5. "Dead and lone", 6. "Nobody X",
7. "Springtime rectal
prolapse"
Ocijena (1-10): 4
|
ACTOOON (Aleksandar
Cepuš) & GREGA
BEVC HAŠ - 1999 (2008, Slušaj najglasnije)
Stari
materijal koji je snimljen 1999., Acton je napravio u suradnji sa Hašom
(21. IX 1971. - 28. IV 2003.)
koji je u to vrijeme još bio na životu
i pisao tekstove. Haš je ovdje vokal i autor tekstova, a informacije
od Actona kažu da je mjesecima umirao na krevetu od alkoholizma pri čemu
su mu se svi unutarnji organi raspadali.
Glazba prikazana na albumu je jednostavan bazičan metal-rock s Actonovim gitarskim
distorziranim riffovima uz pratnju ritam mašine i prilično gnjevnim Hašovim
vokalom koji je dosta sličan samom Actonu. Tekstovi su otpjevani prilično nerazumljivo
s laganim naglaskom na crust i može se donekle zaključiti da se radi o paranojama
bliskim tematici death i black metal izvođača. Kada bi ovom albumu bila dodana
još bas gitara i poneke gitarističke sekvence uz prirodne akustične bubnjeve
ovo bi mogao biti solidan death metal album pjevan na slovenskom. Ovako je
ipak samo riječ o običnom demo snimku u trajanju od 35 minuta kojeg je Acton
objavio u varijanti kako je i napravljen. Premršavo.
Naslovi: 1. "Doživljavanje",
2. "Privilegij noči", 3. "Trga para grize", 4. "Pekel v mraku noči", 5. "Otroci
tuje krvi", 6. "Ne otpiraj vrat", 7. "Med življenjem
in smrtjo", 8. "Prosim te ne"
Ocijena (1-10): 3
|
BABILONCI - Odma snimaj! (2008, Slušaj
najglasnije)
Ako se računa i album Umetnika "Kaj bi šteli ti umetniki"
koji je došao do No. 1 na američkom nezavisnom KZSU, ovo je sedmi album
Babilonaca u
roku od godine dana. Glazbeno fino dotjerani u minimalistički plesni
rock (gitara, bas, klavijature, ritam mašina, elektronika, vokal), Babilonci
su stvorili vlastiti prepoznatljivi stil kojeg predvodi glava zvučnog
rada, Hrvoje Stančina - Hrc. Međutim, nakon odličnog prošlogodišnjeg
dvostrukog, "Ko' je ubio Satana?", na tekstove Satan Panonskog, na novom
radu je evidentno
da Zdenku Franjiću (vokali i tekstovi) ponestaje mnogo odgovarajuće inspiracije
u lirici. Gotovo polovica materijala je suhoparno ponavljanje jednog
stiha ili teze ("Odma snimaj!", "That's the way, I like it", "Veruj!
Uzmi ili ostavi", "Panki deli"), dok je tek u rijetkim iznimkama došao
do nekog smislenijeg i dorečenog lirskog oblika. Primjer su skladbe "Kaj
mi to delaš", "Uzimam" ('ne sećam se goreg sveta od ovog kojeg znam,
niti gorih ljudi od ovih koje znam') i kratka "Nezavisni objavljivač"
koja je Zdenkova osobna mini ego-trip minijatura na temu nezavisnog izdavaštva.
Šteta, jer je Hrc u glazbu i produkciju uložio mnogo napora, odličnih
plesnih ideja (trip-hop, blues, dance-rock...), različitih tretmana instrumenata
i sjajno osmišljenih prostornih zahvata, posebice dubova i psihodelije.
Polovičan album koji zvuči kao tek započeti rad Goribor. Čak niti gostovanje
Peđe u "Ima noći" na vokalu ne podiže blijed lirski i nedorečen dojam.
Previše dobre glazbe, a premalo tekstova za 72 minute.
Naslovi: 1. "Odma
snimaj!", 2. "Bedovi", 3. "Ima noći", 4. "Kaj mi to delaš?", 5. "That's
the way", 6. "Veruj! (uzmi ili ostavi)", 7. "Panki deli", 8. "Walk! Talk!",
9. "Uzimam", 10. "Uši buši", 11. "Dikson Vili", 12. "To si ti meni (kaj
si ti meni)", 13. "Nezavisni
objavljivač", 14. "Hrcst / vok tok", 15. "Gle! zvuk!"
Ocijena (1-10):
6
|
BRŽJAST - Probus natruhi (2008, Slušaj
najglasnije)
Neka mi ovi momci oproste, ali na omotu ne stoji kako se
zove sastav, niti naziv albuma. Po riječima Zdene, ime banda je Bržjast.
A na omotnici
je bočica neke alkoholne tinkture koja nemam pojma čemu služi. Lijek
ili alkoholno piće od 200 ml?
Radi se o vrlo dobrom i originalnom slovenskom rock triju koji praši
kvalitetan alternativni neurotični rock blizak onome što su nekad radili
otkačeni Žoambo
Žoet Workestrao. Ritmički su čvrsti, bubnjar je vrlo dobar i praši isprekidane,
rastrgane tempove, bas je melodičan uz mnogo slobodnih improvizacija, gitara
je prilagođena post punk new-wave izrazu, vokali su ekspresivni i neurotični,
a cijela svirka je kompaktna i podosta miriše na čuveni "Bistriji ili
tuplji čovek biva kad..." Šarlo Akrobate s
elementima Captain Beefheart & His
Magic Band ili kraćih post-rock sintagmi Don Caballero bez noise i inih aranžmanskih
dugačkih improvizacija. Tekstovi su im angažirani, uglavnom orijentirani na
socijalno-politički akcent s dozom efektne ironije i očito je da ovi momci
znaju o čemu govore i o zbog čega se šegače. Izdvojene skladbe koje upadaju
u uho su društveno-politički angažirane "Izbrišite me" (dvije varijante), moralno
ekspresivne "Same smeti" i "Čista duša", eksperimentalno programatska "Pismo
Gandhi", te ironična "V gozdu" s blues dionicom. Da je materijal čišće snimljen,
izdvojilo bi se još ponešto jer ima potencijala. Vrlo dobar garažni lo-fi materijal.
Ugodno slovensko iznenađenje koje bi bilo još bolje da je studijski producirano.
Naslovi: 1. "Garaža", 2. "Izbrišite me", 3. "Izbrišite me", 4. "Majco", 5.
"Vrnite majco nazaj!", 6. "Same smeti", 7. "Nemoralni potepuhi", 8. "Čista
duša", 9. "Znoi", 10. "Pismo Gandhi", 11. "Bušman", 12. "Kukirukikuki", 13.
"V gozdu", 14. "Košček"
Ocijena (1-10): 7
|
CAMICIE NERE ZA
PRIRODU BEZ LJUDI - Guerra Termonucleare ili konačno rješenje ljudskog
pitanja (2008, Slušaj najglasnije)
Nekadašnji
dio lucidnog sastava Školjke, vokal Tonči i gitarist Don
Mario Marcello, nakon prošlogodišnjeg katastrofalnog debakla, "Camicie
Nere", nastavili su raditi pod novim imenom Camicie Nere Za Prirodu
Bez Ljudi. Ovaj puta na albumu nema onih eksperimentalnih elektronskih
zavrzlama
i napravljen je čisti gitaristički rock album. Dakako, produkcije nema,
no barem su svi instrumenti odsvirani prirodno. Samo kako to biva kod
ove ekipe, uz sav napor i energiju oko punk / rock-hard kompozicija vokal
je teško razumljiv premda je riječ o tekstovima na hrvatskom jeziku.
Naslućuje da je inspiracija i dalje bijes, sarkazam, politički anti-angažman
i neizostavno obilje crnog humora, a tekstove možete pogledati na njihovim
Internet blogovima www.camicienere.blog.hr i www.dietrich.blog.hr.
Album traje 32 minute, ima 14 posve novih kompozicija i po svemu sudeći,
njima
nadahnuća za nezadovoljstvo nikada ne manjka. Ovo je, hvala Bogu, solidan,
ali ne i pretjerano oduševljavajući album kakav se očekivao nakon vrlo
dobrog prošlogodišnjeg video zapisa "Cento In Bocca" potpisan
kao Školjke.
Naslovi: 1. "Sve je lako kad si lud", 2. "SDP", 3. "Parkirališta", 4.
"Kapitan moron", 5. "Moda", 6. "Kurcopopušivač (temelj demokracije)",
7. "Pribor", 8. "Po
kratkom postupku", 9. "Djevojčica", 10. "Elita", 11. "Masakrena", 12.
"Rabin", 13. "Bankar Mile (vlak za Auschwitz)", 14. "Marš od nivea-fašista"
Ocijena (1-10): 6
|
PESJI KAPUT - Sjene (2008, Slušaj najglasnije)
Rock
kvartet (vjerojatno s Trešnjevke?) u kome su Zvonko (gitara), Hombre
(bas), Branko
(bubnjevi) i Loki (vokal) odlučio se objaviti svoj stari
materijal snimljen još 1994. kao demo materijal negdje u Rijeci. Trebalo
bi prošvrljati po starim brojevima Heroine Nove i pregledati nije li
kojim slučajem Viktor Vilić u svojoj rubrici Demo Raport pisao o ovom
sastavu, ali gdje više pronaći te stare brojeve... Ne znam koji su ovo
momci, ali na omotu je posve krivi poredak skladbi i pokušao sam ga dovesti
u red s navedenim popisom naslova ispod teksta.
Sviraju rock s nabojem alternativnih stremljenja ranih '90-tih kombinirajući
tadašnje aktualne utjecaje poput Messerschmitta, Partibrejkersa i Majki u naslovima
"Sretni patuljak", "Pesji kaput", "Crtao sam te...", "Otrovnica", "Badelovi
manekeni" (pljunuti riffovi "Krvarim od dosade"), ali i RHCP, Primus, Faith
No More (skladbe "Ne znam ti ime" i "Mjesec na staklu"). Lirski su u onom uobičajenom
kontekstu sex'n'drugs 'n' r'n'r na relaciji muškarac-žena i u tome su sasvim
OK, no jedina boljka ovog materijala je korištenje ritam mašine koja se nikako
ne uklapa u njihovu otresitu i čvrstu svirku, te stoga većina kompozicija zvuči
tek kao demo predložak na koji je trebalo snimiti prave akustične bubnjeve.
Uz nekoliko laganijih brojeva ("Sjene", "Ti", "Sve što želim..."), jedina skladba
koja se posve izdvaja jest akustična, "Moja voljena", posveta djevojci i trešnjevačkom
kvartu jer u njoj nije korištena pomoć kibernetičkog ritma. Eh, da nije bilo
te ritam mašine, ovo je mogao biti veoma dobar komercijalni rock sastav kakav
se gutao kao alva sredinom '90-tih.
Naslovi: 1. "Sretni patuljak", 2. "Ne znam ti
ime", 3. "Badelovi manekeni", 4. "Sjene", 5. "Pesji kaput", 6. "Moja voljena",
7. "Crtao sam te...", 8. "Ti", 9. "Sve što želim...",
10. "Mjesec na staklu", 11. "Otrovnica"
Ocijena (1-10): 5
|
REVOLTS - Početak (2008, Slušaj najglasnije)
Mladi rock
duet koji je imao već nekoliko koncerata (Boogaloo, Novi zvuk u Saxu,
Minival u Tvornici) odvažio se na snimanje materijala u
znameniti Kramasonic studio kod Nikše. To su dva mlada pubertetska momka
koji imaju uvjerenje svojih ex-hippy roditelja da r'n'r glazbom mogu
promjeniti svijet i neka im je na čast, ali ipak nije tako. Momci u ovoj
fazi imaju samo 15 godina i zovu se Borna Maksan (gitara, vokal) i Luka
Presl (bubnjevi). Sviraju r'n'r na prljavi distorzirani način kojeg im
je Nikša pokušao ukrotiti koliko je mogao, no neminovno je da sviraju
glazbu koja nema veze s njihovom generacijom, već s generacijom njihovih
roditelja koji im usađuju od malih nogu da će biti r'n'r zvijezde. Klinci
relativno dobro sviraju za svoje godine, a sam Nikša je rekao da su mu
razorili zvuk. Hm?! Ipak, ova dvojica su napravila koliko-toliko kvalitetan
materijal koji se zasniva na starom konglomeratu prljavog r'n'r / blues
zvuka od Chuck Berrya, Hendrixa,
Alvin Leeja i Claptona u vrijeme The Cream (uvodna skladba "Three days
blues" i "Bumerang boy djeber") i isporučili
su solidnih, ali predvidljivih 27 minuta albuma. Dobro, ovo im je tek
"Početak". Imaju i malog šestogodišnjeg Juricu koji je lupao po djembama
u "Divlji pas". Sviraju i brzi blues, "Pero bluz", ali to ništa nije
dovoljno da zaokupi nekakavo buntovo razmišljanje o bluesu i rocku kao
formatu koji je prije četrdesetak godina mijenjao svijet jer ništa novo
nisu rekli. Aranžmani su im očajni i kreću se u filanju riffova od prvog
do posljednjeg takta, a osim prljave distorzije koja se provlači tijekom
čitavog albuma jedini izuzetak je nedistorzirana slide gitara u raspjesanoj
"Ciganska" i promjenjivi tempo u "Ljubičasta kiša". No, svemu ipak manjka
originalnosti koju su u ovakvim duet sastavima na zavidan nivo postavili
domaći Gatuzo ili svjetske zvijezde The White Strips. Nikša je to lijepo
napomenuo sa produkcijom u posljednjoj instrumentalnoj skladbi "Tvornica"
koja je još najartikuliraniji dio albuma. Još puno vremena treba proći
da ovaj dvojac stekne svoj autorski kreativan izraz.
Naslovi: 1. "Three
days blues", 2. "Bumerang boy djeber", 3. "Ciganska", 4. "Divlji pas",
5. "Ljubičasta kiša", 6. "Pero bluz", 7. "Pobjego", 8. "Purpurna krila",
9. "Tvornica"
Ocijena (1-10):
4
|
SKRETNIČARI - Kratka putna (2008, Slušaj najglasnije)
Novi
rad zagrebačkih punk-rockera nakon prošlogodišnjeg EP, "Banda s Mažuranca",
nešto je dulji, ovaj puta mini album u trajanju od 14 minuta.
Šest kompozicija prikazuje Skretničare ponovno kao otkačene veseljake
koji su bunt i angažiranost punk/hc izraza zamjenili nepretencioznim
plesnim više rock nego punk evergreen skladbama sa šaljivim tekstovima
o pijankama ("Trfo II", "Ivan"), emocijama i djevojkama ("Ziher" i ska
/ new wave "Glupačo"), te o lokalpatriotizmu (vesela punk-rock himna
"Ja oduvijek
volim Zagreb"). U postavi su i dalje ostali vokal Debeli, basist Švarc
i gitarist Babke, dok je nekadašnji bubnjar Prada zamjenjen Zoidom. Snimak
i produkcija su odlični (Sprle i Skretničari), čisti i fino ispeglani,
te je primjetan prijatan napredak u radu. Može se slobodno reći da su
dosegli sviračku formu i vokalni nivo koji imaju Kamo Sutra i Valungari.
Zabavno, neopterećeno, vedro i sve skupa vrlo dobro.
Naslovi: 1. "Beba
(intro)", 2. "Trfo II", 3. "Glupačo", 4. "Ivan", 5. "Ziher", 6. "Ja
oduvijek volim Zagreb" (bonus track)
Ocijena (1-10): 8
|
TAN - Čičke čačke (2008, Slušaj najglasnije)
Nevjerojatan
eksperimentalni lo-fi materijal kojeg je napravio stanoviti slovenski
artist koji se potpisuje kao Tan. Na omotu stoji da mu je špic
ime Bravo i da se koristio Cool Edit Pro programom, gitarom, bubnjevima,
bas gitarom, X 180 efektom, mikrofonom, bongosima i krepljama. Međutim,
i ovdje je evidentan jedan problem, a to je poredak kompozicija koji
ne odgovara onome koji je na omotu. Osim toga na albumu ima 12 naslova,
a ne 11 kako je navedeno na omotu. Uz nekoliko preslušavanja uspio sam
ga srediti. Točan redosljed se nalazi ispod teksta (nadam se).
Elem ovako... Tan je glazbenik koji je u kućnoj radinosti osmislio, snimio
i realizirao čudnovati album pun eksperimenata i dao mašti na volju da se izrazi
kako god želi. Evidentno je da ne umije najspretnije baratati standardnim rock
instrumentima, ali sve što je uspio zabilježiti je veoma intrigantan materijal
s kojim se do mile volje igrao u post produkciji uobličivši ga u nevjerojatnu
smjesu rocka, noisea i tvrdokorne eksperimentalne glazbe s mnogo kojekakvih
samplova i neobičnih ubačenih dosjetki poput šumova, kratkovalnih radio smetnji,
raznih škripova i lo-fi oscilacija. Kompozicije su odreda sve različitih aranžmana
po čemu se vidi da je autor vrlo dobro naslušana i informirana osoba, a tekstovi,
mada nerazumljivo snimljeni su na slovenskom jeziku. Neke skladbe su tko zna
koliko stare snimke s audio kaseta poput "Kacja / posoda" i "Neverni giboni"
odsvirane na raštimanoj akustičnoj gitari gdje najbolje dolazi do izražaja
činjenica da autor apsolutno ne poznaje akorde ili se namjerno šegači sa glazbenim
postulatima. A hip-hop pokušaj u "Oda neumnosti" je čisto zavitlavanje s ovom
urbanom scenom. Ha-ha-ha! Najprihvatljiviju sviračku spregu postigao je u jednoj
od prvih skladbi na albumu "Dom" i pokušaju post-rocka u čudnovatom instrumentalu
"Post" koji nije završen, već je grubo odrezan, a najbolji eksperimentalni
domet u naslovima "Ajajjeja" punom čudnovatih zveketa, šumova i mumljanja,
te u posljednjem naslovu koji bi trebao biti naslovljen kao "Tranz / taun".
Neobični smisao za aranžman pokazan je u nemogućoj smjesi noise-rocka, industriala
i vraškog lo-fija u "Aroganca" i uvjetno rečeno plesnim "Čawčaw pokpok (trens
za dens)" i "Muzika" koje podsjećaju na nekadašnje eksperimentalne post-punk
čudake Pop Group. Sve skupa ovdje je riječ o fantastično hrabrom autoru i nemogućem
albumu koji se preporuča isključivo ljubiteljima eksperimentalne glazbe s naglaskom
na kućnu lo-fi produkciju, a tek onda onim odvažnim slušateljima koje zanima
jedan od mnogobrojnih alternativnih načina za stvaranje čistog underground
izraza. Svaka čestitka ovom nadahnuto otkačenom autoru!
Naslovi: 1. "Govori slovensko mona (wer is d microfon)", 2. "Dom", 3. "Ajajjeja",
4. "Aroganca", 5. "Čawčaw pokpok (trens za dens)", 6. "Kacja / posoda", 7.
"Muzika", 8. "Neverni giboni",
9. "Nimam, nimam", 10. "Oda neumnosti", 11. "Post", 12. "Tranz / taun"
Ocijena
(1-10): 6
|
TEHAC - Voice Glitch Symphony EP (2008,
Slušaj najglasnije)
Tehac se ponovno javio nakon neočekivanog prošlogodišnjeg
uspjeha debi albuma "Edicius.tsXX" plasmanom na No. 6 američke nezavisne
KZSU ljestvice
classical / experimental albuma. Novi album je u zraku, čeka ga se skoro
dvije pune godine, a kao najava novog albuma objavljen je ovaj neobični
EP s dvije skladbe - "Voice drunk glitch symphony" i obradom "Moja nova
kuća" ("My new house") Mark E. Smitha i njegovih The Fall. Prva skladba
je 16 minuta dugačak eksperimentalni komad s očiglednim utjecajima nove
electro-glitch glazbe, dark-wavea i eksperimentalne scene (Throbbing
Gristle, Lustmord, Timeless Pulse Quintet, VxPxC, 16 Bitch Pile Up...),
ali i uz obavezno prisustvo jedinog Tehacovog instrumenta - vokala.
To je namjerno uvrnuti lo-fi šašavi snimak pijanog razgovora o ispitivaču
za namještanje satelitskih antena gdje su svi zvukovi proizvedeni isključivo
vokalom i u skladbi nema melodija već samo ambijentalno-eksperimentalnih
zvukova koji prate tijek razgovora. Druga skladba, "Moja nova kuća",
također je vokalna 'accapella' gdje su svi prateći elementi (uglavnom
ritmovi)
sastavljeni također od glasova, a tekst govori o dolasku pijanog i indisponiranog
gosta u 6 sati ujutro s nekog tuluma. Skladba osim plesnom ritmikom i
laganim melodičnim konotacijama inače nema nikakve autorske bliskosti
sa originalom grupe The Fall. Ovo je u globalu veoma pijanih 19 eksperimentalno
ukroćenih minuta, što pokazuje i sam 'mamurluk' omot. Čeka se album...
Naslovi:
1. "Vioce drunk glitch symphony", 2. "Moja nova kuća"
Ocijena (1-10):
5
|
|
|
|
| |
|
Reklamno mjesto 5
Reklamno mjesto 6
Reklamno mjesto 7
Reklamno mjesto 8
Reklamno mjesto 9
Hosting sponzor:
|