Na naslovnoj strani magazina je fotografija Jimi Hendrixa uz
popratni tekst Toni Nardića (pod naslovom - Jimi Hendrix - Mistična moć gitare)
iz kojeg izdvajamo ove dijelove:
- Kao prorok s nekog budućeg Olimpa fantazije sišao je u ovaj trenutak izgubljene
Zemlje i prkosi uštogljenoj maniri civilizirane kurtoazije. Odbacio je termine
"etika" i "komformizam", a slijedi kurs vlastite filozofske nijanse kroz koju
traži put ka nekakvoj hiperpoetskoj slobodi. Jimi sarkastično secira konzervatizam:
"Ljudi sami od sebe čine jednu ogromnu, neizrecivo dosadnu plašljivost. Kravate,
košulje od snijega, brijači aparati koji ulaze pod krv, ogledala od cipela,
smokinzi i manire starije od iskona. Koliko još tisuća godine ovim blesavim
putem? Osjećate li da tište ove granice, ovi okviri koji vas čine smiješnima?
Životinja je jedino osuđena na ovu vječnu kožu u sebi, put u kome je svaki drugi
trag bez kraja. A čovjek je upravo čovjek zbog toga što širi, osvaja (ne da
slijedi), da traži i uzdiže jedan nesagledivo dalek nemir. A on nije samo u
nama. Nemir je tek raskrsnica života, putokaz ka svim prostranstvima slobode
u slobodi."
- Već su legendarne priće o njegovom sviranju zubima. One su svojevrsna atrakcija,
ali istovremeno i svjedočanstvo jedne rutine koja se nikada ne može naučiti.
To i Hendrix potvrđuje: "Prokleto se varate ako mislite da je dovoljno pažljivu
uvući prste u žicu. Ruka je nemoćna da ukrade zvuk koji šokira. On se u srcu
rađa, a njegovo bjekstvo je staza kroz krv u kojoj vatre svoju vijernost iskupljuju."
Strana br. 3 magazina Pop Express govori o poslovno-muzičkoj
manifestaciji Midem 1969. (naslov - Spektakl ploča, pop zvijezda, mode i trgovine,
autor - Ranko Antonić) koji je održan u Canesu, Francuska. Taj spektakl je
okupio poslovni svijet muzičke industrije, a prisusvovale su mu i neke od
velikih zvijezda
tog vremena: Sergio Mendes & Brasil 66, The Aphrodites Child ("Rain And
Tears"), Procol Harum, Peter Holm ("Monie"), Fifth Dimension, Paul Mauriat
("Love Is Blue"),
Patty Pravo, Mireille Matthieu, Dalida, Sergio Endrigo ("Marriane"), Mary Hopkin
("Those Were The Days"), Joe Tex ("Show Me"), Al Bano, Adriano Celentano i
Equals
("Baby Come Back").
Strane br. 6 i 7 donose vijesti sa svjetske muzičke scene. Izdvajamo
neke od naslova: Nova grupa Graham Nasha (tekst govori o prelasku ovog muzičara
iz grupe Hollies u grupu Crosby, Stills, Nash & Young), Barry Ryan: Nema
svoj stil (tekst govori o lošem nastupu braće Paul i Barry Ryan u Astoriji
-
Barry Ryan je imao veliki uspjeh sa pjesmom "Eloise"), Marmalade i Ob La Di
(tekst govori o tome kako je grupa Marmalade snimila svoju verziju pjesme
grupe The
Beatles - "Ob La Di, Ob La Da" i sa njom došla do prvog mjesta top lista),
Dinamiti - Genijalci iz Osijeka (tekst govori o članovima osijecke grupe Dinamiti
-
Dado
Topić,
Ratko
Divjak, Alberto Krasniči i Josip Boček). Slijede tekstovi: Raskid Drage i Grupe
220, Al Bano u Zagrebu itd.
Strana br. 11 objavljuje priću (u nastavcima) o muzičkom putu
legendarne šibenske grupe Mi (Slaven Beban, Vedran
Božić, Aljoša Gojanović, Joško Krnčević, Neven Mijat, Siniša
Škarica, Nikica Šprljan i Mirko Vukušić).
Strane br. 12 i 13 objavljuju veliku storiju o poznatom rimskom
muzičkom klubu Piper.
Strana br. 17 objavljuje novosti iz Jugoslovenskog Beatles Fan
Cluba osnovanog u Zagrebu, a njegov predstavnik je bio Veljko
Despot.
Strana br. 21 objavljuje izvatke iz biografije grupe The Beatles pisane od strane Hunter Daviesa.
Strana br. 24, zadnja strana ovog u magazina, donosi top listu
koja je izgledala ovako: